СЭТГҮҮЛИЙН ХАВТАС
СЭТГҮҮЛИЙН АГУУЛГА
ДУГААРЫН ДЭЛГЭРЭНГҮЙ АГУУЛГА
- Нийтлэл: Монголын аялал жуулчлалын өрсөлдөх чадвар
- Монгол орон аялал жуулчлалын дотоод дахь өртөгийн сүлжээний механизм, аяллын үнэ бодох аргачлал нь ганцаарчилсан ажиллах загвараар буюу эцсийн үнэ нь хэт өндөр тэгсэн хэрнээ бодит хүртээмж бага, үйлчилгээ бүрийн цаадах үнэ цэнийг тодорхойлох механизм нь тодорхойгүй явж байна...
- Мэдээлэл: БОАЖЯ, МАЖХ, АЖТХТ мэдээлж байна
- Ярилцлага: Монголын агаарын тээврийн өрсөлдөх чадвар
- Дэлхийн зах зээлд тухайн улсын аялал жуулчлалын өрсөлдөх чадварыг бий болгоход аялал жуулчлалын үйлчилгээний дэд бүтэц ихээхэн чухал үүрэгтэй байдаг.
- Хэрэглэгч: Хэрэглэгчээ таньж өрсөлдөх чадвараа нэмэгдүүлэх нь
- Зах зээлийн мэргэжилтнүүд хүний гэр бүлийн амьдралын мөчлөг хэрэглээнд чухлаар нөлөөлдгийг харгалзан, зорилгоо тодорхойлж, түүндээ тохируулан бүтээгдэхүүн үйлчилгээг бий болгох маркетингийн судалгааг хийдэг.
- Маркетинг: Е-маркетинг
- Маркетингийн уламжлалт хэлбэрийн нэгэн адил цахим маркетинг нь борлуулалтын урамшууллын өргөн боломжуудыг үйлчлүүлэгчдэд санал болгодог. Нөгөө талаар интернэтийн асар уудам орон зайд явагдаж буй бизнесийн ширүүн өрсөлдөөнд ялгарч гарах давуу талуудыг энэ төрлийн стратеги олгодог.
- Туршлага: Жуулчны мэдээллийн төв
- Жуулчид янз бүрийн зүйлс хүсэж, асууж ирдэг. Жишээлбэл: ямар ч үнэ төлбөргүйгээр дадлага хийх зорилготой хөтөч олж өгөөч, газар тариалан жимсний аж ахуйд очиж үзмээр байна, алдартай зурхайч, бариач илээч, бөө нартай уулзуулж өгөөч, жуулчид маш бага очдог газар зааж өгөөч ...
- Зөвлөмж: Аймгийн аялал жуулчлалын вэб сайт хийхэд
- Вэб сайтын мэдээллийн хуудас нь толгой, холбоос, баннер зэргийг оруулаад 300-500 үгнээс хэтрэхгүй байх ёстой. Ингэснээр вэб сайтын хэрэглэгч хайлтыг болон татах ажиллагааг ямар нэгэн хүндрэлгүйгээр чөлөөтэй гүйцэтгэх бололцоог бүрдүүлнэ. Вэб сайтыг хийхдээ доорхи стандарт, дизайн
- Чиг хандлага:Хөх Тэнгисийн Стратеги буюу Blue Ocean Strategy
- Харин хөх тэнгис нь өрсөлдөөний шинэ зах зээлийг илэрхийлэх ба компаниуд эрэлт хэрэгцээний шинэ боломжид тулгуурлан өөрсдийн дотоод нөөц бололцоогоо өргөжүүлэн, улмаар өсөлт ба ашгийг нэмэгдүүлэх боломжтой.
- Захидал ирлээ: Хилийн чанадаас захидал ирлээ
- Миний бие одоо Солонгос улсад “Чөлөөт цаг Аялал жуулчлалын хөгжил” мэргэжлээр магистрт суралцаж байгаа юм. Та бүхэнд чадах хэрээрээ туслахад ...
- Event calendar: Tourism Event Calendar 2011
- Судлаач: Монголын иргэний агаарын тээврийн өрсөлдөх чадварыг нэмэгдүүлэхэд
- Манай улсын МИАТ ХК энэхүү зэрэглэлд 2 одтой агаарын тээврийн ангилалд багтаж байсан бол Аэро Монголиа, Изинис Эйрвэйз компаниуд уг зэрэглэлд одоогоор хамрагдаагүй байна. Харин гол өрсөлдөгчид болох Аэрофлот, Эйр Чайна авиа компаниуд 3 одтойд, Кореан Эйр 4 одтой авиа компани гэсэн ...
- Аяллын тэмдэглэл: Балба улсад зорчсон тэмдэглэл
- Ачаагаа олж аваад гарах хаалга руу зүгэлтэл аль эртний цахиур буу, хулсан ташуур барьсан цагдаа цэрэг аль нь болохыг бүү мэд, хэдэн эрс зогсож байв.
ШИНЭ ДУГААРАА ХААНААС ХУДАЛДАЖ АВАХ ВЭ?
- СЭТГҮҮЛИЙН РЕДАКЦИАС 4500 /хөгжим бүжгийн коллежийн зүүн тал, Макро центрийн 1 давхарт, Аялал жуулчлалын тогтвортой хөгжлийн төв/,
- ИНТЕР НОМ ИХ ДЭЛГҮҮРЭЭС 5000 /мэдээлэл технологийн үндэсний паркын урд талд/
- НОМИН ПЛАЗА -гийн 3 давхар дахь номын дэлгүүр
- МАЖЕСТИК номын дэлгүүр /УИД-ын 6 давхар/
- НОМИНГИЙН СҮЛЖЭЭ ДЭЛГҮҮРҮҮДЭЭС 5000 /Nomin hypermarket, Nomin plaza, Nomin bileg/
- ЖУУЛЧНЫ МЭДЭЭЛЛИЙН ТӨВ 5000 /цэцэг төвийн баруун тал, Эрэл банктай байр/
- ЭРДЭМ НОМЫН ИХ ДЭЛГҮҮР 5000 /хорооллын Номин плазагийн урд талд/
- БИЛИГ ИХ ДЭЛГҮҮР 5000 /хороолол, ахуйн үйлчилгээ/
- МИНИЙ НОМ 5000 /хороолол, ахуйн үйлчилгээний замын урд талд Минж плаза/ -ээс тус тус худалдан авч уншаарай.
- МИР номын дэлгүүрийн сүлжээ /Гранд плаза-гийн 5 давхар, Скай худалдааны төвийн 1 давхар, Улаанбаатар их дэлгүүр, Ачлал их дэлгүүрийн доод давхар/
ТАНЫ БАЙНГА ХЭРЭГЛЭХ ШИРЭЭНИЙ СЭТГҮҮЛ.
No comments:
Post a Comment